ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ
ВИХОВАННЯ 8-А класу
Громадянське: виховувати школярів ї у дусі
пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати
інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість;
формувати в учнів незалежно від національності національну свідомість,
історичну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.
Правове: прищеплювати учням повагу до прав
і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.
Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити
оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; формувати усвідомлення учнями
ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати
потребу в регулярних заняттях спортом; дотримання режиму дня.
Художньо-естетичне: розвивати художньо-естетичну
освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами
народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх
напрямках роботи, розвивати уявлення про зовнішню та внутрішню красу людини.
Трудове: виробляти свідоме ставлення до
праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову особистість,
цивілізованого господаря.
Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе частиною
природи; виховувати почуття відповідальності за природу як національне
багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.
Родинно-сімейне: формувати культуру
сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій
родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.
Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати
моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм
суспільства; виховувати патріотизм, колективізм, непримиримість до аморальних
вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.
Превентивне: забезпечити теоретичну
та практичну реалізацію заходів, спрямованих на попередження і подолання
відхилень у поведінці школярів; запобігання розвитку різних форм асоціальної,
аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до
моральних норм у суспільстві.
Формування здорового способу життя:
забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього
здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних
заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий